loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
حسین اسفندیاری بازدید : 680 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

آیندمون آینده ای روشن

حرف جدایی رو نزن با من

فردای خوبی پیش رومونه، دنیا به رفتار تو مدیونه

حالا که خوبیت عاشقم کرده

 

این عاشقه دور تو میگرده

از هرکس و هرچیز بهتر باش

با من از این هم مهربون تر باش

ترکم نکن

من بی تو بیمارم،دیونه وار دوست دارم

من پیشتم، تنهات نمیزارم

♫♫♫

تا با منی هیچکی نمی تونه،قلب تورو از غم به لرزونه

تا با منی پشت سرت کوهه،روزای تو بی درد و اندوهه

هرچی که تو دستامه می بخشم

دنیای من شعرامه می بخشم

می بخشم از عمرم به تو حتی

وقتی نباشی میرم از دنیا

_________________________________

 320 | musicmp3/MOIN2014.mp3 |  3 MB

_________________

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 

Download

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 678
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,773
  • بازدید ماه : 1,773
  • بازدید سال : 46,204
  • بازدید کلی : 416,279
  • کدهای اختصاصی
    . .