loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
حسین اسفندیاری بازدید : 223 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

متن آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی مجید خراطها به نام ۲۴ ماه

شاید بیشتر از من باهاش راحتی / شاید بیشتر از من باهات راحته

همش چشم به راهم که شاید بیای / الان ۲۴ ماهو چند ساعته

خودت وعده دادی / خودت پس زدی / از اون روزی که رفتی کم طاقتم

نفهمیدی قلب من از چی پره / الان ۲۴ ساعته ازت ناراحتم

یه روز تشنه بودی واسه دیدنم / کی اومد که قلبت ازم سیر شد

دقیقا زمانی که وقتش نبود / من دلگیر شدم تو دلت گیر شد

توی موج رفتارسردت دو سال / نشستم که آب از سرم رد بشه

به من باشه که تا تهش تشنه ام / میرم تا نذارم برات بد بشه

تکست آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی مجید خراطها به نام ۲۴ ماه

میمیرم / بعد تو من میرم / جای تو از قلبم / حقمو میگیرم

میمیرم / بعد تو من میرم / جای تو از قلبم / غمو میگیرم

چقد بگذره تا فراموش شی / چقد خواب بشم از سرم بپری / سوالم ازت اینه واضح بگو

چقد مهربونه / چیش از من سره

منو قانعم کن گلم حداقل / بگو چیش یه ذره شبیه منه

بدون راضیم من به تصمیم تو / اگر راضی میشی دلم بشکنه

همش حس میکردم تو پشت دری / نبودی در وا شد بسته شد

با تکرار این لحظه بعد دو سال / در خونم بی تو وابسته شد

دوست دارم ولی بسمه / ازم کینه داری / ازت دلخورم

اینم هدیه سال دوم گلم / با دستام تورو دستامو میسپارم

میدونی چونکه با احساسم / هر چی بدتر میشی بازم روت حساسم / بی تو من با خیالت هر شب / ای دلکم طاقت / توبه کن لا مصب / مهربونی کردم / هر دفعه میری تو / چرا من برگردم

میمیرم / بعد تو من میرم / جای تو از قلبم / حقمو میگیرم

_______________

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128 

________________________________

MP3 320                                   MP3 128

Download                               Download

برچسب ها دانلود اهنگ جدید و فوقالعاده ی مجید خراطا به نام 24 ماه , هنگ جدید , آهنگ مجید خراطها , آهنگ24ماه ازمجیدخراطها , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ 24 ماه از مجید خراطها , دانلود آهنگ 24 ماه مجید خراطها , دانلود آهنگ 24ماه ازمجیدخراطها , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید 24 ماه از مجید خراطها , دانلود آهنگ جدید 24 ماه مجید خراطها , دانلود آهنگ جدید مجید خراطها , دانلود آهنگ جدید مجید خراطها 24 ماه , دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام 24 ماه , دانلود آهنگ جدیدمجیدخراطها به نام24ماه , دانلود آهنگ مجید خراطها 24 ماه , دانلود آهنگ مجید خراطها به نام 24 ماه , دانلودآهنگ جدیدمجیدخراطها به نام24ماه , دانلودآهنگ24ماه مجیدخراطها , ۳صدا , آهنگ 24 ماه خراطها , آهنگ بیست و چهار ماه خراطها , دانلود آهنگ 24 ماه خراطها , دانلود آهنگ بیست و چهار ماه خراطها , دانلود آهنگ بیست و چهار ماه مجید خراطها , لینک مستقیم 24 ماه خراطها , دانلود اهنگ جدید مجید خراطها , دانلود اهنگ مجید خراطها , مجید خراطها , مجید خراطها 24 ماه , دانلود اهنگ جدید 24 ماه , دانلود اهنگ 24 ماه , 24 ماه , دانلود اهنگ جدید مجید خراطها به نام 24 ماه , دانلود اهنگ مجید خراطها به نام 24 ماه , دانلود اهنگ جدید 24 ماه از مجید خراطها , دانلود اهنگ 24 ماه از مجید خراطها , download new track majid kharatha 24 mah , majid kharatha , 24 mah , 3seda , آهنگ 24 ماه , آهنگ 24 ماه مجید خراطها , آهنگ جديد مجید خراطها به نام 24 ماه , آهنگ جديد مجید خراطها به نام 24 ماه براي دانلود , آواي انتظار مجید خراطها به نام 24 ماه , تکست آهنگ مجید خراطها به نام 24 ماه , دانلود آهنگ 24 ماه , دانلود آهنگ ايراني مجید خراطها به نام 24 ماه , دانلود آهنگ جديد , دانلود آهنگ جديد براي ماشين , دانلود آهنگ جديد مجید خراطها به نام 24 ماه , دانلود آهنگ مجید خراطها , دانلود آهنگ مجید خراطها به نام 24 ماه با لينک مستقيم , سايت جناب موزيک , متن آهنگ مجید خراطها به نام 24 ماه , مجید خراطها به نام 24 ماه , کد آهنگ براي وبلاگ , کد آهنگ براي وبلاگ بلاگفا , کد آهنگ مجید خراطها به نام 24 ماه براي وبلاگ , کد آهنگ پيشواز ايرانسل مجید خراطها به نام 24 ماه , کد موزيک براي وبلاگ , اهنگ , دانلود , دانلود اهنگ جدید , دانلود اهنگ های 2013 , دانلود اهنگ های 2014 , دانلود تک اهنگ های مجید خراطا , دانلود البم جدید مجید خراطا , دانلود فول البم مجید خراطا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 282
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 523
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,618
  • بازدید ماه : 1,618
  • بازدید سال : 46,049
  • بازدید کلی : 416,124
  • کدهای اختصاصی
    . .