loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
حسین اسفندیاری بازدید : 1008 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود با کیفیت 128دانلود با کیفیت 320

________________________________________

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام خوابم نمیبره

_______________________

amir-tataloo-khabam-nmibareh

______________________________

320=Download                                                                                                                                           __________________________                                                                                                                

 

متن موزیک ویدئوی جدید امیر مقصودلو(تتلو) به نام خوابم نمیبره

تو خوبی همه بچه بازیا از من بود

و حق داری نباید که ناراحت شم زود

ولی خب هنوز که هنوز

فکر کردن به تو کار هر روز

تو راست میگفتی بعضی اخلاقام بد بود

و یکمی گنگ بودم و رفتارام مرموز

حالا نیستی حس میشه کمبودت

میدونم که تقصیر من بوده

من خوابم نمیبره

خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت

دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله

بازم ببینمت هوووو

من و تو خیابون میبینی پات میذاری

رو گاز میری میگی ندیدم

تا ازت ناراحتم داد میزنی

جلو جمع میتوپی میگی مریضم

من اصلا نمیدونم نه نمیفهمم

حتما یسری دریدند که بهم بگی غریبم

خنده هام مثل عطر تنت از رو تختت

از رو زندگیم پریدند

صدای پاهات تو خونه کمه

من یه گوشه تنها چت رو کاناپه

تو معلوم نیست که کجایی با کی

من تنها کارم فکر رو کارات

دل شکـوندی فدای سرت

ولی خب فکرت مونده باهام

یجوری زدی دل من شکستی

نمیشه وایسم دیگه روی پاهام

خوابم نمیبره

خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت

دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله

بازم ببینمت هوووو

من خوابم نمیبره

خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت

دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله

بازم ببینمت هوووو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام خوابم نمیبره , دانلود آلبوم تتلیتی , دانلود آلبوم تتلیتی امیر تتلو کیفیت 128 , دانلود آلبوم تتلیتی امیر تتلو کیفیت 320 , دانلود آهنگ الو (2) از امیر تتلو , دانلود آهنگ جونای جاپنی از امیر تتلو , دانلود آهنگ جوونای ژاپنی از امیر تتلو , دانلود آهنگ حالمون خوبه از امیر تتلو , دانلود آهنگ حس خوب از امیر تتلو , دانلود آهنگ حس معمولی از امیر تتلو , دانلود آهنگ خوابم نمیبره از امیر تتلو , دانلود آهنگ خیلی بالام از امیر تتلو , دانلود آهنگ داد نزن از امیر تتلو , دانلود آهنگ شهریوری از امیر تتلو , دانلود آهنگ مغز در رفته از امیر تتلو , دانلود آهنگ من آرومم از امیر تتلو و امیر dva , دانلود آهنگ های آلبوم تتلیتی امیر تتلو تک تک , دانلود آهنگ کی از پشت لباستو میبنده از امیر تتلو , دانلود آهنگ یه چیزی بگو از امیر تتلو و آرمین 2afm , خوابم نمی بره , دانلود اهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید امیر تتلو , دانلود موزیک ویدئوی جدید امیر تتلو , دانلود موزیک ویدئوی جدید امیر تتلو به اسم خوابم نمیبره , دانلود موزیک ویدئوی جدید امیرمقصودلو (امیر تتلو) به اسم خوابم نمیبره , دانلود موزیک ویدئوی جدید خوابم نمی بره از امیر تتلو , متن اهنگ خوابم نمی بره , دانلود , اهنگ , دانلود اهنگ , دانلود اهنگ های جدید , دانلود اهنگ های جدید ایرانی , دانلود اهنگ خوابم نمیبره از امیر تتلو , دانلود اهنگ خوابم نمیبره با صدای امیر تتلو , دانلود تک اهنگ های جدید امیر تتلو , دانلود البم جدید امیر تتلو , دانلود البم امیر تتلو , دانلود فول البم امیر تتلو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,730
  • بازدید ماه : 1,730
  • بازدید سال : 46,161
  • بازدید کلی : 416,236
  • کدهای اختصاصی
    . .