loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
حسین اسفندیاری بازدید : 835 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

متن آهنگ شادمهر عقیلی به نام رابطه

تا حرف عشق میشه من میرم

من سخت از این حرف ها دورم

منم یه روز عاشقی کردم

از وقتی عاشق شدم اینجورم

دارو ندارم پای عشقم رفت چیزی نموند جز درد نا محدود

این جای خالی که تو سینم هست قبلا یه روزی جای قلبم بود

این روزگار بد کرده با قلبم کم بوده از این زندگی سهمم

دلیل میبافم برای عشق برایtrans دانلود آهنگ جدید شادمهر به نام رابطه چیزی که نمیفهمم

از ادم های این شهر بیزارم چون با یکیشون خاطره دارم

به من نگو با عشق بی رحمی من زخم دارم تو نمیفهمی

غریبه ام با این خیابونا من از تمام شهر بیزارم

از هرچی رابطه س میترسم از هر چی عشق من طلب کارم

همین که قلب تو مردد شد در دل.من خاطره ای رد شد

از وقتی عاشقش شدم ترسیدم از وقتی عاشقش شدم بد شد

_________

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 

Download

_______________--

 کیفیت 320 : دانلود با لینک مستقیم 
 کیفیت 128 : دانلود با لینک مستقیم 

__________________


برچسب ها دانلود اهنگ جدید شادمهر به نام رابطه , Download new music Shadmehr Aghili relationship , text music shadmehr aghili rabeteh , آهنگ رابطه از شادمهر عقیلی , آهنگ رابطه شادمهر عقیلی , آهنگ شادمهر عقیلی رابطه , تکست آهنگ رابطه از شادمهر عقیلی , تکست آهنگ شادمهر عقیلی رابطه , دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام رابطه , دانلود آهنگ رابطه از شادمهر عقیلی , دانلود آهنگ رابطه شادمهر , دانلود آهنگ شادمهر عقیلی رابطه , شادمهر عقیلی آهنگ رابطه , شادمهر عقیلی رابطه , شعر رابطه از شادمهر عقیلی , عقیلی آهنگ رابطه , متن آهنگ , متن آهنگ رابطه از شادمهر , متن آهنگ رابطه از شادمهر عقیلی , متن آهنگ شادمهر عقیلی رابطه , متن ترانه , متن ترانه رابطه از شادمهر عقیلی , متن ترانه شادمهر عقیلی رابطه , متن شعر , متن شعر رابطه از شادمهر عقیلی , متن شعر شادمهر عقیلی رابطه , Shadmehr Aghili – Rabete , جدیدترین آهنگ شادمهر به نام رابطه , دانلود آهنگ جدید رابطه , دانلود آهنگ جدید شادمهر , دانلود آهنگ جدید شامهر , دانلود آهنگ جدید شامهر به نام رابطه , دانلود آهنگ جدید شامهر رابطه , دانلود موزیک ویدیو جدید شادمهر به نام رابطه , رابطه , رابطه شادمهر , شادمهر , شادمهر رابطه , متن آهنگ شادمهر عقیلی به نام رابطه , آهنگ جدید شادمهر , اهنگ رابطه از شادمهر , دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی رابطه , رابطه از شادمهر , رابطه از شادمهر عقیلی , لینک مستقیم اهنگ رابطه از شادمهر , کیفیت 320 اهنگ رابطه شادمهر , دانلود , اهنگ , دانلود اهنگ , دانلود اهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید شادمهر عقیلی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 593
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,688
  • بازدید ماه : 1,688
  • بازدید سال : 46,119
  • بازدید کلی : 416,194
  • کدهای اختصاصی
    . .