loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
HOSEIN بازدید : 126 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

متن آهنگ خاطرت جمع از امین فیاض و مهدی آمره :

خودِ عشقه بودنت با من
وقتی دستات تو دستامه
چقدر خوبه این همه احساس
تو نگاهت خوبیات پیداس
بگو باشه وقتی که میگم
زندگیمو پای تو میدم
بگو باشه وقتی میدونم
تو رو میخوام بیشتر از جونم
خاطرت جمع باشه که دلم میگه
وقت با هم بودن دیگه نزدیکه
خیلی دوست دارم تو بمون عشقم
بگو دوست دارم یه دفعه دیگه
بگو دوست دارم یه دفعه دیگه

••••••••••••••

تو رو میخوام با دلو جونم
آره عشقم با تو میمونم
تو رو واسه زندگیم میخوام
تو که باشی روشنه دنیام
تو که هستی زندگی خوبه
آره قلبم از تو میکوبه
دلم میگه اینه آرامش
توی قلبم خیلی میخوامش
خاطرت جمع باشه که دلم میگه
وقت با هم بودن دیگه نزدیکه
خیلی دوست دارم تو بمون عشقم
بگو دوست دارم یه دفعه دیگه
بگو دوست دارم یه دفعه دیگه

 

MP3 – 320

Amin Fayaz & Mehdi Amereh – Khateret Jam

MP3 – 128

Amin Fayaz & Mehdi Amereh – Khateret Jam

 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,324
  • بازدید ماه : 1,324
  • بازدید سال : 45,755
  • بازدید کلی : 415,830
  • کدهای اختصاصی
    . .