loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
حسین اسفندیاری بازدید : 195 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

آموزش تصویری گام به گام انواع بافت مو

آموزش بافت مو

آموزش تصویری انواع بافت مو

http://media.abartazeha.ir/pic/d6fe5d5b60a91f91a663a3031c688fec.jpg

آموزش تصویری انواع بافت مو

http://media.abartazeha.ir/pic/dec478c2fffb44debebc4de82187d4f7.jpg

آموزش تصویری انواع بافت مو

http://media.abartazeha.ir/pic/g1918_59998_51105786892567.jpg

آموزش تصویری انواع بافت مو

http://media.abartazeha.ir/pic/tumblr_min7znOueN1rd8ztmo1_500.png

___________________________________________________________

بافت فرانسوی :

 

وقتی به بافت ساده لایه لایه مو از دو طرف سر در حین بافت اضافه شود . بافت فرانسوی ایجاد می گردد. . در بافت فرانسوی از بافت ساده از رو استفاده می شود . در زیر چگونگی بافت آن نشان داده می شود.

 

دسته ای از مو را از جایی که می خواهید بافت شروع بشود جدا کنید .

 

 

با فرو کردن انگشت نشانه و انگشت وسط مو به سه دسته ی مساوی تقسیم می شود.

 

 

با کمک دست چپ این لایه را از بقیه مو جدا کنید. ابتدا یک بافت ساده ی سه تایی بزنید یعنی رشته ی سمت راست را به حالت ضربدر بر روی رشته ی وسطی بگذارید و رشته ی سمت چپ را بر روی رشته ی وسط فعلی بگذارید. در واقع تا اینجا شما فقط یک رج بافت ساده زده اید.

 

 

از سمت راست سر یک رج مو جدا کنید.

 

 

این رج جدا شده را بر روی رشته ی میانی فعلی بگذارید و یک بافت ساده بزنید. یعنی لایه ی سمت راست را بر روی لایه ی وسط که به آن رج جدید را اضافه کرده ایم بگذارید

 

 

همین کار را هم در سمت چپ سر می کنیم . یعنی یک رج از سمت چپ سر جدا می کنیم و به لایه ی وسطی اضافه کرده یک بافت ساده می زنیم

 

 

این کار را مرتب ادامه می دهیم یعنی به ترتیب از سمت چپ و راست رج های مو را جدا می کنیم و به لایه ی وسط اضافه می کنیم و یک بافت می زنیم .

 

 

در نهایت انتهای مو را با روبان یا کش مو گره می زنیم

 

 

 


 

 

بافت تل :
بافت تل شبیه بافت فرانسوی است با این تفاوت که شما رج های مو را بجای اینکه از طرفین سر بردارید، فقط از یک طرف بافت و آن هم از جلوی سر این لایه ها را جدا می کنید . بدین ترتیب. از تیزی گوش تا تیزی گوش از جلوی سر فرق باز کرده و این لایه را جدا می کنید. می توانید موهای پشت سر را با کلیپس ببندید تا مزاحم کارتان نشود . از انتهای تیزی یک گوش یک لایه جدا کرده و این لایه را به سه قسمت مساوی تقسیم می کنیم و رج اول را یک بافت ساده می زنیم.

بعد از جلوی صورت یک رج جدا کرده به لایه ی وسط اضافه می کنیم و دوباره یک بافت می زنیم 

همینطور فقط از جلوی سر لایه لایه مو را برداشته و به بافت اضافه می کنیم تا اینکه به انتهای گوش دیگر برسیم.

بعد اگر مو بلند بود ادامه ی آن را تا انتها بافت ساده می زنیم و انتهای بافت را با کش بافت محکم می کنیم. بدین ترتیب تلی زیبا با بافت بر جلوی سر خود ایجاد کرده اید.

 

می توانید بطور سلیقه ای ادامه ی بافت را در زیر موهای افشان پشت سر پنهان کنید و با سنجاق سر آن را ثابت نمایید. در زیر نحوه ی انجام بافت تل نشان داده شده است.


بافت تیغ ماهی یا بافت حصیری :
بافت تیغ ماهی یکی از ساده ترین بافتهاست ولی تمیز و مرتب درآوردن آن کمی دقت می خواهد. ابتدا نحوه ی بافت ساده ی آن را توضیح می دهم تا بعد به توضیح بافت تیغ ماهی از طرفین برسیم . برای اینکه در ابتدا مسلط شوید مانند دم اسبی یا بافت ساده در انتهای سر مو را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. در این بافت انگشت نشانه بسیار فعال است . با انگشت نشانه ی سمت راست یک لایه ی نازک مو از رشته ی سمت راست جدا کرده و به حالت ضربدر آن را بر روی رشته ی سمت چپ بگذارید و با انگشت نشانه ی سمت چپ یک لایه ی نازک از رشته ی سمت چپ جدا کرده و آن را به حالت ضربدر بر روی لایه ی سمت راست بگذارید . و این عمل را تا آخر ادامه می دهیم . در این بافت هر چقدر لایه های جدا شده توسط انگشت نشانه نازک تر باشد این بافت قشنگ تر می شود . همچنین بهتر است این بافت کمی محکم تر بافته شود . در انتها مو را با روبان یا کش مو ببندید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا انجام آن برایتان آسان شود. . در زیر نحوه ی انجام بافت تیغ ماهی از طرفین توضیح داده شده است:

از جایی که می خواهید بافت را شروع کنید لایه ای از مو را بردارید. با انگشت نشانه مو را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. 
لایه ی کوچکی از مو را از سمت راست سر جدا کنید . این لایه ی جدا شده را به حالت ضربدر بر روی لایه ی سمت چپ بگذارید . 
همین کار را هم در سمت چپ سر انجام دهید . یعنی لایه ی کوچکی از مو را از سمت چپ سر جدا کرده و این لایه را به حالت ضربدر بر روی لایه ی سمت راست بگذارید.

همینطور لایه لایه از سمت چپ و راست گرفته و به رشته های سمت مخالف اضافه می کنیم تا جایی که دیگر نمی توانیم لایه ای از مو از سمت چپ و راست برداریم و اضافه کنیم.

بعد ادامه ی بافت را به همان ترتیب که در بالا ( بافت تیغ ماهی ساده ) توضیح دادم انجام می دهیم یعنی با کمک انگشت نشانه لایه لایه مو را از یک رشته می گیریم و به حالت ضربدر به رشته ی دیگر اضافه می کنیم تا به انتهای بافت برسیم. 

 

برچسب ها عکس مدل موی جدید بلند کوتاه جمع کردن پشت سر دم اسبی , عکس مدل های متنوع و جدید شینیون مو 2013و92 , مدل ارایش مو برای صورت لاغر و کشیده و پرتر و چاق تر نشان دادن صورت , عکس مدل موی زنانه بلند و جدید , اموزش پیچیدن و فر کردن مو با انواع بیگودی , عکس مدل مو مد روز سال 2013 و92 , اموزش فر کردن مو با جوراب باعکس و توضیحات , عکس جدیدترین مدل موهای باز و بلند جلو کوتاه پشت بلند , مدل ارایش موی Chunky Jewel Encrusted Head Bands , عکس مدل موی The Charlize , مدل ارایش مو برای موهای کم پشت و نازک , مدل موی Hippie Dippy , مدل ارایش موی Top Knot , اموزش با عکس بافت مو مدل دم خرگوشی- تاجی-ماهی -هالو-فرانسوی-گل , سوال و جواب ارایشی صورت و مو وچشم و ناخن با ارایشگران معروف تهران , اموزش تصویری مدل جمع کردن مو به روشی اسان و سریع و زیبا , اموزش تصویری با عکس پیچیدن مو مدل فرانسوی در خانه , انواع حالت دهنده مو ژل موس فوم اسپری واکس مو کرم مو مقایسه و تفاوت , مواد ثابت کننده حالت و ارایش مو ها فیکس کننده حالت مو ها کنار دریا , اموزش پیچیدن مو با بیگودی میزانپلی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,391
  • بازدید ماه : 1,391
  • بازدید سال : 45,822
  • بازدید کلی : 415,897
  • کدهای اختصاصی
    . .