loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
حسین اسفندیاری بازدید : 115 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

همه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود/میپرد از قفسو عاشق دیدار تو بود خبرت هست که از خوبی بی خبری/به خدا خوب تر از خوبتر از خوبتری؟؟؟؟ خیلی سخته به همه امید بدی و خودت در نا امیدی به سر ببری؟؟؟؟ همیشه دلتنگی به خاطر نبودن شخصی نیست!گاهی به علت حضور کسی در کنارت است که حواسش به تو نیست؟؟؟؟ دوستی ها کمرنگ... بی کسی ها پیداست...راست گفتی سهراب...ادم اینجا تنهاست...؟؟؟؟ به یاد اونایی که میخندند اما یک عمر بغض داشتند و هیچکس نفهمید؟؟؟؟؟ انان که به زین اسب خود مینازند در وقت مسابقه چرا میبازند؟دنیا که شبیه کوچه ی بن بست است با نعل شکسته پس کجا میتازند؟؟ نقش درخت خشک را بازی میکنم نمیدانم باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن؟؟؟؟؟؟؟

______________________________________________________________________

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد .....عشق اینبار به دیوانه شدن می ارزد.... جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد.... رد پایم بی صداست عشق من بی انتهاست... رد پای اشک هایم را بگیر تا بدانی خانه عشق کجاست... من از اعدام نمیترسم!نه از چوبش نه از دارش..من از پایان بی دیدار میترسم!!!! وقتی پروانه عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد تازه قصه زندگی اغاز شده است :زیرا دیگر نه میتواند پرواز کند و نه بمیرد؟؟!! حکایت من حکایت گنجشکی است که در کلاغ پر هم حق پریدن نداشت؟؟!! لحظه هایی هست که دلم خیلی واست تنگ میشه اسم اون لحظه ها رو گذاشتم همیشه؟؟؟؟ گفت:ما به درد هم نمیخوریم اما هرگز ندانست من او را برای درد هایم نمیخواستم؟؟؟؟؟

___________________________________________________________________

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,515
  • بازدید ماه : 1,515
  • بازدید سال : 45,946
  • بازدید کلی : 416,021
  • کدهای اختصاصی
    . .