loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
حسین اسفندیاری بازدید : 86 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام وقتهای خالی :

من و واسه وقت های خالیت می خوای

واسه این که وقتت فقط بگذره

خودم این و می دونم این موقع ها

صدام می زنی حوصلت سر نره

بهم میگی مشتاق دیدارمی

ولی مشقله داری وقتت پره

میگی مثل یه دوست , دوست دارم

از این جمله حالم بهم می خوره

نمی دونم شاید خواستی بگی مغرور تری از من

دارم حس تو می فهمم که بیزاری ازم قطعا

عذاب این همه دوری رو من خیلی اثر کرده

روزای خوبای دوست داشتن خدایا کاش برگرده

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام وقتهای خالی

♫♫♫♫♫♫

تویی که حواست به کارات نیست

فقط داری حرفای خوب میزنی

میگی موندنی هستی اما فقط

تا وقتی سرت خلوته با منی

نمی خوام باهات لج کنم.بی دلیل

همین ارتباط و خرابش کنم

ولی من غرورم نمیذاره از

کسی که نمی مونه خواهش کنم

نمی دونم شاید خواستی  بگی مغرور تری از من

دارم حس تو می فهمم که بیزاری ازم قطعا

عذاب این همه دوری رو من خیلی اثر کرده

روزای خوبای دوست داشتن خدایا کاش برگرده

________________________________________

دانلود با کیفیت128

Download

________________

MP3 – 320

Alireza Roozegar – Vaght Haye Khali

MP3 – 128

Alireza Roozegar – Vaght Haye Khali

_________________

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Alireza Roozegar – Vaght Haye Khali

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Alireza Roozegar – Vaght Haye Khali

________________________

برچسب ها دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار به نام وقت های خالی , وقت های خالی علیرضاروزگار , دانلودآهنگ وقت های خالی ازعلیرضاروزگار , آهنگ وقت های خالی روزگار , علیرضا روزگار وقت های خالی , دانلوداهنگ جدید علیرضاروزگار وقت های خالی , آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام وقت های خالی , آهنگ علیرضا روزگار , آهنگ وقت های خالی , آهنگ وقت های خالی علیرضا روزگار , آواي انتظار علیرضا روزگار به نام وقت های خالی , تکست آهنگ علیرضا روزگار به نام وقت های خالی , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ايراني علیرضا روزگار به نام پدر , دانلود آهنگ جديد , دانلود آهنگ جديد براي ماشين , دانلود آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام وقت های خالی , دانلود آهنگ علیرضا روزگار , دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام وقت های خالی , دانلود آهنگ وقت های خالی , دانلود آهنگ وقت های خالی علیرضا روزگار , سايت جناب موزيک , علیرضا روزگار , علیرضا روزگار به نام وقت های خالی , متن آهنگ علیرضا روزگار به نام وقت های خالی , وقت های خالی علیرضا روزگار , کد آهنگ براي وبلاگ , کد آهنگ براي وبلاگ بلاگفا , کد آهنگ علیرضا روزگار به نام وقت های خالی براي وبلاگ , کد آهنگ پيشواز ايرانسل علیرضا روزگار به نام پدر , کد موزيک براي وبلاگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ وقتهای خالی , آهنگ , آهنگ جدید علیرضا روزگار , آهنگ جدید علیرضا روزگار با نام وقت های خالی , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار , دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار با نام وقت های خالی , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ شاد جدید , دانلود آهنگ علیرضا روزگار با نام وقت های خالی , دانلود آهنگ های جدید , علیرضا روزگار با نام وقت های خالی , متن اهنگ علیرضا روزگار با نام وقت های خالی , دانلود , اهنگ , دانلود اهنگ , دانلود اهنگ علیرضا روزگار , دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار , دانلود البم علیرضا روزگار , دانلود البم جدید علیرضا روزگار , دانلود فول البم علیرضا روزگار , دانلود اهنگ وقت های خالی از علیرضا روزگار , دانلود اهنگ وقت های خالی با صدای علیرضا روزگار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,299
  • بازدید ماه : 1,299
  • بازدید سال : 45,730
  • بازدید کلی : 415,805
  • کدهای اختصاصی
    . .