loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
سید علی بازدید : 120 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

باز هم آمدی تو بر سر راهم

آی "عشق" میکنی دوباره گمراهم

دردا; من جوانی را به سر کردم،

 تنها از دیار خود سفرکردم

دیریست قلب من از عاشقی سیر است

خسته از صدای زنجیر است

دریا اولین عشق مرا بردی

دنیا دم به دم مرا تو آزردی

دریا سرنوشتم را به یاد آور

دنیا سر گذشتم را مکن باور

من غریبی قصه پردازم

چون غریقی غرق در رازم

گم شدم در غربت دریا

بی نشان وبی هم آوازم

میروم شبها به ساحل ها تا بیابم خلوت دل را

روی موج خسته دریا مینویسم اوج غمها را .....






Darya
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,425
  • بازدید ماه : 1,425
  • بازدید سال : 45,856
  • بازدید کلی : 415,931
  • کدهای اختصاصی
    . .