loading...
فراتر از یک رویا...
آخرین ارسال های انجمن
حسین اسفندیاری بازدید : 71 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

متن آهنگ امیر علی و محسن خانی به نام فکر برگشتن نباش

باز توی خونه جلو آینه،اشکامو دیدم

باز یادم اومد با دروغات چی کشیدم

تو نمی فهمی که چه دردی داره باختن

تو نمی دونی ، با چه عشقی.دنیامو ساختم

الکی سر به سرم گذاشتی و

بکن بیرون از تو فکرت آشتی و

چرا اومدی تو زندگیم چرا

تویی که هیچوقت دوسم نداشتی و

با تو هرچی رفتم ،باز به تنهایی رسیدم

با تو که بودم غیر دلتنگی ندیدم

من فکر میکردم تو همیشه تکیه گامی

پشتمو خالی کردی آخه چه رند و بی مرامی

———————————————–

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

AmirAli Ft. Mohsen Khani – Fekre Bargashtan Nabash

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

AmirAli Ft. Mohsen Khani – Fekre Bargashtan Nabash

______________

دانلود آهنگ با کیفیت-۳۲۰

.

دانلود آهنگ با کیفیت-۱۲۸

____________________________


برچسب ها دانلود اهنگ جدید امیر علی و محسن به نام فکر من نباش , آهنگ غمگین , امیر علی , امیر علی و محسن خانی به نام فکر برگشتن نباش , دانلود آهنگ جدید غمگین , دانلود آهنگ غمگین , غمگین , فکر برگشتن نباش , محسن خانی , امیر علی اهنگ فکر من نباش , امیر علی ترانه فکر من نباش , امیر علی فایده نداری , امیر علی فکر من نباش , امیر علی فکر من نباش 320 , اهنگ جدید امیر علی , اهنگ جدید امیر علی فکر من نباش , اهنگ فکر من نباش از امیر علی , اهنگ فکر من نباش امیر علی , اهنگ فکر من نباش با صدای امیر علی , ترانه فکر من نباش با صدای امیر علی , دانلود آهنگ امیر علی بنام فکر من نباش , دانلود اهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید امیر علی با نام فکر من نباش , دانلود اهنگ جدید امیر علی فکر من نباش , دانلود ترانه فکر من نباش از امیر علی + لینک مسنقیم , دانلود آهنگ امیر علی به نام فکر برگشتن نباش دانلود آهنگ امیرعلی و محسن خانی فکر برگشتن نباش دانلود آهنگ جدید امیرعلی و محسن خانی به نام فکر برگشتن نباش دانلود آهنگ جدید محسن خانی به نام فکر برگشتن نباش دانلود آهنگ فکر برگشتن نباش دانلود آهنگ فکر برگشتن نباش امیرعلی و محسن خانی دانلود آهنگ فکر برگشتن نباش با صدای امیر علی دانلود اهنگ فکر برگشتن نباش با صدای محسن خانی , داتلود تک آهنگ جدید , دانلود آهنگ امیر علی , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ فکر برگشتن نباش , دانلود آهنگهای امیر علی , دانلود آهنگهای جدید ایرانی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جهت خرید این وبلاگ فقط یک نظر بدید و در نظر بگویید چقدر این وبلاگ را میخرید بالاخره به توافق میرسیم با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟
    کدام رپ خوان از همه بهتر است؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتان میاید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 660
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 1,755
  • بازدید ماه : 1,755
  • بازدید سال : 46,186
  • بازدید کلی : 416,261
  • کدهای اختصاصی
    . .